Jacques Tourneur
Americako ikaragaitz bat itsasuntzi baten jabe egin eta bolara baterako behintzat, trafikari talde batekin elkartuko da, guztiau Honduras alderantz mogimendu iraultzaile batentzako diru mordoska daramalarik.