Jacques Tourneur
Gaucho batek ez du bere panpa maitea amerikanoek kolonizatua ikusi naahi, zeintzu trenbidea lekutu asmo bait dute bertan. Partisau talde baten buru bihurturik, legez kanpo kokatzen du berea. Baina, berarekin maiteminduta dagoen neska aristokrata batek, borroka horren baliogabetasunaz ohertarazi eta poliziari bere burua entregatuz gatazka bertan behera utz dezan konbenzitzen du.