Jacques Tourneur
Anne Procidence, bihotz gogorreko pirata emakumea, salatu egin dion frantsez ofizial batekin maitemintzen da. Hasiera batean mengantza krudela saiatzen badu ere, ber emaitalea salbatzearren erabakitzen du bizitza ematea.