Jacques Tourneur
Ertaroan gaude, Lombardian hain zuzen, erreboltari talde batek, Hesseko Ulrich dukearen eta honen morroi nagusi den Federich bizargorriaren aurka irmo borrokatuz dihardu. Dardo, matxinatuen buruzagia, bere emazteak saldua eta abandonatua izan da, zeinak Ulrichekin joateko utzi egin baitu. Dardo aitzitik, zapaltzailaren ilobarekin, Hesseko Annerekin, amoratzen da. Azkenean, erreboltariek, titiritero mozorroturik, duke maltzurraren gazteluan barnetu eta Ulriche gudalosteak gaindituko dituzte bertan, herri xehea germaniar zapalkuntzaz eske utziz.