Jacques Tourneur
Artzain gazte bat emaztea eta beren seme txikiarekin herriska isolatu batetara doaz bizitzera, bertan arazo ainitzei egin beharko diete aurre: Izurrite bat, gaizkile familia bat, Ku-Klux-Klanekoen zitalkeriak. Semeak lehen pertsonan kondatzen du filma.