Jacques Tourneur
Furbol jokalari zelebre batek bihotzekoa sufri duela jakiten du. Haatik, bere emaztearen maitasuna berreskuratzeko nahi du jolasean jarraiki, hortarako bere gaitza disimulatu egiten du. Emazteak egoeraren berri izan bezain laister bere ondora itzuliko da.