Jacques Tourneur
Gerraoste berehalakoan Germania birrindurik dago, eta lau gizonek: amerikano bat, ingles bat, sobietar bat eta frantses bat, azarearen poderioz Berlin-Express delakoan bilduak, beren ahaleginak bateratzen dituzte talde neonazi batek mehatxaturiko zientzilari germaniar bat salbatzearren. Lau gizon hauen artean, salatari bat dago, baina Aliatuek berriz ere irabaziko dute, Mendebal Europa eta arestiko Ekialdear aliatuak banatuz "altzairuzko teloi" ospetsua eraiki bide aurretik, hain juxtu.