Jacques Tourneur
19856 urtea, Portland (Oregon), urre biltzaileek euren artean eta indiarren aurkako gatazkan dihardute. Bolara batez berauekin elkar bizi den abenturazalea, bizimodu hartarako egina ez dagoena, bere lagun neskarekin etengabe han hemenka ibiltzeko baizik, western epiko bat dugu honakoa.