Jacques Tourneur
Errusiar partisauek etengabe erasotzen dituzte germaniar gudalosteak. Partisauekin neska gazte bat dabil, zeintzu sakabanatze taktika baten bitartez, sobietar ejerzitu nagusiari garaipena errazten bait diote.