Jacques Tourneur
Betsy, kanadiar erizana da, eta Haithi alderantz abiatzen da Jessica holland zaintzera, elbarriak buruko peralisi estrainua nozi duela dirudi. Betsy Pauelkin maitemintzen da, Jessicaren senarra izan ere, aldi berean Wesley Rand, Paulen anaia, erizainaren atzetik hasten da. Paul bere emazteaz maitemindurik jarraitzen duela ustetan, Betsyk zeremonia vudú batetara eramaten du Jessica, ea hau behingoz sendatzen den.