Jacques Tourneur
Mediku gazteek gorriak eta bi ikusten dituzte bezero finkoak lortzeko. Hoietako batek, gau-klub bateko abeslariarekin ezkondu ahal izateko dirua irabazi beharrean dabil, eta gangster baten sendagile bihurtzen da. Gangsterra hilketa batetan inplikturik da, medikuak aurpegi berria egiten dio, baina bere burua izkutatzea beharturik halaber.