Jacques Tourneur
Poliziak banketze atrakatzaile talde bat atxilotu du. Beronen kideek espetxe desberdinetan egokituak izango dira. Presondegi hauetan ematen duten bizimodua deskribatzen zaigu. Filmea Justizia Saileko kolaborapenaz eta Homer S. Cummings, fiskale nagusi nola James V. Bennet, Presondegietarako Bulego Federaleko zuzendariaren partehartze zuzenaz burutu zen.