Momia, Gaston Maspero frantses egiptologoak deskribatutako egiazko gertakizunean oinarritzen da, zeina duela hogeita hamar urte Egipton gertatu baitzen. Filmaren akzioa 1881ean kokatzen da, hau da, Otomandar Enperadorego garaian, Egipto britainiarren eskuetan erori baino piskat lehenago.