1981, iraila partez. anotnio 80 urtetako agurea, egoera penagarrienetan ere barrezka egiteagatik, eroturik dagoelakoan zaharetxe batean barnetzen dute. Halako egon batez, hanka egitea erabakitzen du. Jendeaj bakeaz gehio hitzegin dezan nahiko luke, eta hartara doa. Guztia buruz behera utziz, usadioaren aurka doa. Esaterako, katakunbetan kristauen aurka mintzatuko zaigu. Hitz zaharrak baztertu eta berriak azmatuz, atmosfera berritzaile baten atzetik dabil. Munduan den gauzarik ederrena delakoan, txortan egitea gonbidatzen du edonor. Hain identifikaturik dago bere pentsamoldearekin, bere mezua telebistaz iragarri asmo egiten duela. "Italiarren katea" deritzan telebista sortuko du, non norberak burura datorkiona adieraz bait lezake; laburbilduz, guztia aldatu behar litzatekeenaren usteko da.