Filma Journal du voleur (Lapurraren egunkaria) izeneko eleberrian oinattitu zen 1949an. Filman bezala nobelan ere, Genet-ek bere bizipen pertsonaletatik abiatuz presondegi batetan bilakatu amodio homosexualeko poema sortzen du, espetzeratuak diren gizonen fantasietan kamera pausatuz. aurre gidoirik gabe eta irudiaren lengoiaia soila erabiliz buruturiko filma dugu. Bere garaian nagusi ziren arau moralen erruz, isilean gordeta egon zen bolara luze batez. Ikusleari begirako lehen projekzioa, New Yorken 1964ko martxoan izan zen. Emanaldiaren antolatzaileak, Jonas Mekas zinegile "underground"-ak, buruorratzen ziutateko auzitegiarekin istilu latzak izan zituen, film guztiz "eskandalogarria" eta egoera "moral gabeko" mordoa erakusten zuelakoan.