Vasco Leitao, medikuntza ikasle, Trás-os-Montesen dituen izebak bidaltzen dioten diruari esker bizi da. Vascok aitzitik festak eta emakume ederrak ditu nahiago, Alice jostuna bereziki. Honen aita, Caetao, ez dago harremanarekin ados, ondo bait daki Vasco zorrez josita dagoena. Zoritxar guztiak batera datozkioz: egun berean azken azterketan eskas egin eta izeben eskutitza hartuko du, gutunean berehalako bisita iragartzen diote hauek.