Filmak Jack Martin gazikile maltzur bezain azkarraren igoera eta porrota kondatzen du. Nola Earl Dawson-en, inguruko mafiosoa, taldeaz batu eta banku bat lapurtzen dute. Denak hilik suertatuz, azkenik. Carol, liburutegizaina, Martinekin harremanetan zebilena, Mexikora bidean dihoalarik izango du gertakariaren berri.