Joan den mendeko erdialdera, Galizia, eskasian murgildurik, okerrera dihoa gerra karlistaren zioz. Adega-k, artzainesa gazteak, erromes bat jasotzen du ikuilura. Honen erritu mistikoak direla medio jainkozko izaki baten aurrean dagoela pentsarazten dio. Bertakoek deabruaren presentzia igertzen dute harengan eta jota garbitzen dute. Jaungoikoak bidalitakoa akatzeaz salatzen die Adegak, baita iragarri ere haren seme bat espero duela. Jendeak sinetsi egiten dio eta "La Santiña" izenaz gurtzen dute. Karlistak beren kausaren onetan baliatuko dira Adegaz, baina sineskeriek eta gatazkaren gorabeherek etsai bihurturik, epaitu izana eta, Deabruzaleen Gauera izango da kondenaturik.