Lyon eta Paris, 1952. Louis Commandeur, kazetari gazte handiguratsua Lyon utzi eta Parisera abiatzen da. Walter-ek, "Paris-France" tirada handiko egunkariko erredaktore buruak, begiko hartzen eta bere gorabidean lagunduko dio. Handigurak bultzaturik, Commandeur Walterren postua lortzen daiatzen da, baita lortu ere politikari onesgaitz baten azpijokuetara prestatu izanagatik. Bere gorakunde borondateak xarmaturik, itzuli zitzaion emazte leialaren estimazio eta maitasuna galduz, honela.