Korean, Geegee konzentrazio zelaia. Zaindari komunistek barrakoitik kaleratzen dituzte iparamerikar presoak. Laban bat eskuta nahian dabilen ofiziala bere hartan izango da harrapatua. Alanbrada igoz ihesi dihoalarik, hilik izango da bizkarretik tiroz josita. Filmaren bilakaerak Edwards koronelaren bulegoan jarraitzen du, non lekukoek Cargill komandantearen sailketari buruz deklaratuz dihardute. Agi denez, aipatutako afusilatzea geroztik komunistekin eskuhartuz kolaboratu zuen akusatuak, manifestuak sinatu, borroka bertan behera uzteko gomenioak azalduz, eta irratiz lau haizetara zabalduz iparamerikarrak gerra bakteriolojikoa erabil izana. Guzti honek, lekukoek gertakariari buruz adierazten duten bertsio kalkatua eta komandanteak bere burua denfendatu nahi ez izana, zeozer isiltzen dutela sumarazten dio koronelari. Cargillek abiki oso, Miller tenenteari egia aitorrerazten dio, zeren eta berauk ito bait zuen jeneralaren semea, denek heroitzat ukanik, ihes saialdian garbitutz izandako ofizialaren salataria izan baizen.