Bruno, hiru urtez borrokan eta Errusian preso izan ondoren, etxera itzuli eta bertan jakingo du bere anaia, erresistentziaren kide eta herriko batek salatua, alemanek afusilatua izan dela. Denek isiltzen dute errudunaren izena. Bruno nekez saiatzen da ezer jakiten eta guztiengan konfidantza galtzen, antoniorekin izan ezik. Brunoren burutik mendekuaren asmoa kentzen saiatzen da, baina alferrik zaio eta azkenik bere burua azaltzen du erruduntzat, eta Brunok labanaz akabatzen du. Amak, odola eskuetan dakusanean ohiu egiten du: Pinin hil duzu!, benetako salatariaren izena argituz honela. Bruno haren etxerantz abiatzen da.