Bigarren Mundu Gerra geroztik gutxira, Karl Rothe doktoreak medikuntza erabiliz dihardu germaniar errefuxiatuentzako zelai batetan. Halako batez erreparatzen du zera, Novak, bere aiutaria, Gestapoko ajente izana dela. Hoesch ihesa prestatuz dabil eta laguntza eskatzen dio Rothe-ri, hartara gogoratuz iraganean egin zion mesede bat. Medikuak bere zorra onartzen du. Flashback batek 1943ra garamatza: Rothe inmunologo zen eta Hamburgoko bonbaketak bitartean kutsagaiztasun saialerak burutuz ziharduen. Hoesch daula aiutari. Bere saiakeren emaitzak Londonen dira ezagutzera emanak. Inge Hermann-ek, bere emaztegaiak, saldu egin dio. Hoesch-ek orduan Inge garbitu dezan aholkatuko dio.