Wandak senarra eta bere bi semeak abandonatzen ditu. Bere baitan errudun sentitzen delako, banaketa onartu, eta aitaren kargura egozten ditu semeak. Wanda asaldaziozko bizimodu batetan biltzen da: orduz-orduko lana bilatzen du, azkenean abandonatu egiten dioten gizonekin mantentzen ditu aldizkako harremanak; zinemareto batean lapurketa jasango du eta taberna batetan atrakua gauzatzea dihoalarik ezagutzen du Dennis. Wandak berarekin ihes egin eta elkarrekin jartzen dira. Banku handi bateko atrakuan parte hartu dezan konbenzitzen dio Dennisek.