Feria bateko "Argazki mugikorra"-ren barrakan jaioa, hamalau urte dituelarik film amateur baten egile, kameraman aditu bihurtu eta Anarekin ezkonduko da. Carlos Durán Coliseum zineman aitortu zion bere maitasuna Cukor-en Romeo eta Julieta projektatzen zelarik. Gerra Zibilak eztanda egiterakoan, irudi batzuk filmatzen ari delarik, hilik aurkitzen du etxerakoan. Ezbehar hartatik ihes egiteko edo, gerra erreportari bihurtzen da. Urteak joan Clara ezagutuko du, zeinarekin eta Alfred Hitchcock-ren Rebeca filmari esker bere trauma latza gainditu ahal izango du.