Depresioaren sasoia bitartean, West Virginiako herrizka batean, Ben harper langabetuak banku bat atrakatzerakoan bi pertsona akabatzen ditu. atxilotua geratu aurretik, dirua ezkutatu eta bere bi semeei sekretua isilean gordetzea zinarazten die. Espetxean Harry Powell predikari ibiltaria dauka gelakide. Atrakatzailearen hiltze ostean, Powell-ek Harper-en alarguna bilatzen du, zeina, begirune beharrean, berarekin ezkonduko da. Willak ez du ezkutuko harrapakinaz ezer ez, Powell orduan umeen zelatan hasten da. Behingoan Willa asesinatu eta John eta Pearl izuikaratzen ditu, haurrak ihesean Rachel Cooperren etxeraino heltzen dira. Rachelek polizia iritsi arte gogor eutsi eta heriotza zigorra egotziko diote gaizkileari. Haurrak Rachelekin geratuko dira bizitzen.