Miraflores auzoa, 1962an bertan bizi behar zutenek berberek eraiki izana, iraultzaren garaipena eta berehala errumes deituriko auzoen erradikatzea lortzekotan aurreneko ahaleginen emaitza zuzena dugu. Auzook kubatar populazio baztertuaren kopuru handi bat barne dute. Filman parte hartzen dute, aktoreekin batera, pertsonaia errealek, dokumentua eta fikziozko analisia osatuz. Bertan gatazkan diraute garai bateko usadio kulturak zaharrek eta bizimodu berri baten kontzepzioak.