Charlie Bubbles, izeneko idazle, aspertu egiten da. Smokey Pickles, adixkide zahar batekin topatu eta hiriko taberna mordoa bizitatzen dute, baita kriston zepelina harrapatu ere. Honen moantsiora itzuliko dira elkarrekin. Lottie, bere emazte-ohiak, telefonoz deitzen dio bere seme Jack-ri futbol partidua agindu ziola gogoraraziz. Charlie, Eliza, bere idazkariari laguntzeko eskatzen dio, eta txortan egingo dute batere gogorik gabe. Partidua bitartean semea galtzen du jendetza artean, gero amaren etxean aurkituko du atzera. Biharamunean Charlie globo batetara igo lokarriak moztu, eta gorantz hasiko.