Hogeitabost dituelarik, Daniel ez dago ez bere bizitzarekin ezta bere zortearekin pozik. Koipatzen estazio baten zioz kaleratzen bait dute. germaniara doan langile talde batek eragindurik, etxetik ospa egiten du. Amparo, bere sebargaia, berarekin dihoa, biharamunean aitzitik, etxera itzuliko da Daniel berarekin bultzatuz. Aitak etxetik botako du. Amparo eta Daniel ezkondu egingo dira. Atzerra lan bila abiatu, baina atzera botako dute biriketan orbain bat edukitzeagatik. Hostutako generoaz azpitratuan dabilen Guillermoarekin nahasten da. Danielek oraindik ere atzerrira aldegin nahi du, hortarako biltegi batean lapurtu eta hanka, baina taxi batetara sartzerakoan atxiloturik izango da.