Kyle, hiltzaile profesional gaztea berau, bi asesinatzeen gauzatzeagatik diru faltsuaz ordaindu zion gizonaren bila dabil. Glory ezagutzen du, hilketak ikertzeaz arduratzen den detektibearen emaztegaia eta berarekin eramaten du, indarrez, jazarpen polizial bat bilakatzen den bitartean.