Mexikar polizia zalduna bi banku atrakatzaileren, Rio eta Longworth, atzetik dabil. Poliziari aurre egiten dio Riok lagunak bitartean zaldi bat aurki dezan, baita lapurtutakoarekin desagertu ere. Bost espetxe urteren buruan, Modesto bere kaiolakidearekin ihes eta Monterreyrantz abiatzen, non Longworth sheriff gisa bait dihardu, eta preso harrapaturik ez izana ziurtatzen dio iheslariak. Riok, mendeku gosez, sheriffaren alaba xarmartzen du, gero gertatua kondatuko diolarik.