Christos is in love with the movies and with the girl next door, but has never approached her. During one of her parties, Christo watches her make love to another. This scene is permanently etched in his mind. One nicht a few years later, Christos meets the mysterious Silena who works in a bar and is very much like the girl of his youth. He asks her to repeat with him the acts he witnessed as a furtive spectator.