The protagonist of this musical comedy is a ballet dancer whoachieves great fame. Unfortunately, he also has a very bad fight with his wife, a singer, but they finally manage to reconcile their differences. The film is enhanced by fourteen musical numbers that demonstrate the talents of a variety of famous big bands and conductors.