Brian de Palma's "The Untouchable" evolves against the dense backgrond of Phohibition, "business", death and disappearencees... Kevin Costner ("Silverado"), Sean Connery and Robert de Niro (as Al Capone) star in this movie, whose soundtrack has been composed by Oscar-winner Ennio Morricone.