Eurythmics musika taldeak emanaldi saioak ematen ditu Japonian zehar, beren "Revenge" diskoa bultzatu asmoz. Nioiarran herrialdeko xarmez liluratuta, soinuek, koloreek, irudiek, edozer gauza iruditzen zaie bitxi Dave Steward eta Annie Lennoxi. Zirrara honen zioz bertan jaso dituzten sentipenak azaltzen zaizkigu.