Filme honetako pertsonaiak, heuren bikote harremanen hutsugitekin eta gizabizitzan finkatu beharraz itsutuak daude. Chiara, izar izatearekin amesten duen aktoresa, bere burua porroteko aktoretza duen senarra abandonatuko du. Mercuriok, argitaletxe batetako zuzendariak biziki desiatzen du idazle bihurtzea. Honek ere emaztea eta alaba abandonatuko ditu. Vera, azken honen maitale-ohiak, marrazki bizidunen bikoizketan dihardu eta sozial maila garai batetara nolanahi igo nahi du. Vittorio eta Lucianaren etxean, argitaletxe nagusiaren jabeak, faltsukerian oinarritu festak ospatu bide dira. Mercurio sarritan joaten den tabernako kutxazainak, amaigabeko solqasaldial ukan ohi ditu telefonoz...