Herfort, errebolber baten iluste soilaz ikaratzen den galtzailea da, zeinak zorrez josita egonik suizidatu asmo egiten baitu. Arma eskuetana bere bururantz alboratzerakoan, ispiluaren aurrean, Janitscheckren irudia dakusa bertan isladatua, aitzakiak dituen lapur batena: goseak dago eta. Herfort hunkitu egiten da, bata ideia bat bururatu ere: lapurrak ustekabean hiltzen badio, bere bizitza aseguruaren herena jasoko du. Janitscheck onartu eta kontratu bat sinatzen dio.
Herfort bere azken orduez gozatu nahiarik, jaialdi batetara joan eta Kitty aurkitzen du, bere ametsetako emakumea. Orain jadanik ez du hiltzerik nahi, Janitscheck ordea kontratua gauzatzeko asmo sendoa dauka.