Bururik gabeko gorpu bat aurkitzen dute Cais kalean. Mario argazkiak ateraz dihardu, erreportai bat egin asmoz. Reporter X hegazkinez itzultzen da, morfina ezak jota Londondik, Alves Dos Reis-en judiziotik, dator. Gero, abentura asko biziko dute.