"Los Pantera" izeneko lapur taldeak ganoraz mamitutako kolpean huts egiten dute. Hogei urteren buruan elkartzen dira berriro. Taldeko batek kolpe berri bat dauka: Jugoslaviara diru beltza bidali. Operazioa burutzeko familia bat osatzen da, Tiberio barne. Diru bidelatzeaz gain beste zeozer daukate eskuartean.