Esnagailuaren hotsak esnatzen du Sandor. Betiko moduan lehendik bizikletaz eta gero autobusez lantokirantz abiatzen da. egun berezia da gaurkoa: lanaz aldatzera doa. Pertsona errespetagarria izan nahi du, etxea erosi eta bertan emaztea eta semearekin lasai bizi. Honela, lankidegoko kamioi bat alokatu eta ogibide berriarekin hasten da, bizimodu berri bat azken finean.