Lilura gau batetan idazle batek idazteari uko egiten dio. Bere iragana, oraina eta etorkizuna asmatzen du mnudu berezi batetan murgilduz, non emakume-gizon, Jainko-Deabru eta eroaldi-herio-katarsi kontzeptuak nagusi dira.