Beraiek sortu eta jotako musikaren inguruan batutako hisu gazte ditugu. Yvan, Anne eta Henry. Ametsgaiztoko gau batetan nahaigabean krimen bat egiten dute. Poliziak ez du sekula ezer susmatuko, beraien eta beren gertukoen bizitzak ordea erabateko astindua jasango dute betirako.