Michael Lam-ek gaztetzoentzako erreformategi batetan irakasten du irlandako kostaldean. Bereziki gazte baten (Owen Kane) ardura agindu diote. Erabateko harrera errepresiboa Goenarena, Benedict Anaia, zeinak owen gaisoaren (epileptikoa da) doluak eragotzen ditu. Michael-ek, erreformategiko ezbidekotasuna salatuz, Owen-rekin aldegitea erabakitzen du.