Tenório Cavalcanti-ren bizitzan oinarritutako filmea; politik bizitza brasildarreko personaia gatazkatsua berau. Haurtzarotik gertu ezaguru zuen biolentzia, bestalde izen zen, aitaren heriotzaren lekuko. Rio-ko bidea hartuz, kapabeltzaren azpian metraileta zeramala, kondaira bat sortu zuen bere inguruan. Dirua eta ospea izabazi zuen. 40. eta 50. urtetan politikari ezaguna izaki, jende humilaren botoak lortzen zituen hauen defendatzaile eta babesle zelakoan. Bere egunkaria Brasilgo salduena izan zen. Jokabide anbiguoa zeramala jende guztia nahasturik zeukan. Komunismoaren aurka segoela, Joào Goulart-en Gobernua sostentzen zuten indar herrikoiekin bat egin zen, 1964 aioatu gobernua bota zuten.