Auzo bakarti batetan dago "Congo Express". Garai batean Jean-en (mertzenario-ohia) ametsen gaztelu izan ezik, kafetzat bat besterik ez dena. Bi egun filmikoren heinean bertako jende zelebre zein harrigarria eta heuren horabeherak ezagutuko ditugu. Hiru belaunaldi gazte bilduko dira, beraien amets eta desio, amodio eta erasoaldiak kaleratuz. Azkenik, amorruaren bonba erreprimitua , etzanda egingo du.