1950. urtean matzzinada armatua lehertzen da Colombia Ekialdeko Lautadetan garaiko gobernu atzerakoiaren kontra. "La chulavita" edo erregimenaren poliziak eta "chusmero"-ak, gerrilari liberalak, elkar borrokatzen dute. Hauetako talde batek poliziatik iheska doa. Horietako, gerrilari batek erditu berri duen behorra darama, moxal eta guzti., talde matzinatuaren ihesa atzeratzen duelarik. Moxal txusmeroaren presentziak giza gatazka larria sortaraziko du.