Bere aitzindarien sorterrira, iparraldeko probintzia batetara, itzultzen da irakasle gazte bat. Grekotar eskolak ematen dituen ikastetzeko zuzendariak mutiko batengana bidaltzen du, eskola partikularrak eman diezazkion. Irakaslea mutikoaren amaz maitemintzen da. Carlota, urte asko darama senarraz banandurik.