Klaus, ofiziale mediko izana lan zelaietan deportaturiko haurrei eginiko saio klinikoekin zereikusia izan zuen. Gerra amaitzerakoan, emaztea eta alabarekin hanka egitea behartzen dute.
Klaus-en burua saio ilun horiekin jarraitzeko desioa dirau. Urte batzuk geroago elbarri geratzen da istripu baten ondorioz. Altzairuzko birika bat jartzen diote bizirik irain ahal izateko.