NATO-ko zortzi herrialdetako beste horrenbeste Gerenal erretitu, soldadu hutsak izateatik bakearen aldeko estrategak bilakatzen bultzatu zien une erabakikoarri buruz ari dira hizketan. Bizimodu zeharo ezberdinak eraman dituzte eta bakoitzak esperientzia polotiko eta miliatr txit desberdinak jasan ditu. Hitler gonbatitzeko sortu zen batasuna ikasgai historiko baten ardatz delarik, gizon hauek dakusaten irtenbidea batasun berri batean dantza: zentzu komunarena, hain zuzen ere.