1970. urtean Baader-Meinhof taldea osatzen da, geroago "Armada Gorriaren Frakzioa" izenpean ezagutuko zena alegia. Gerilari moduan burutzen dituzte ekintzak: banaketzeak atrakatuz, ekintza armatuak gauzatuz, eta poliziaren aurka gogor borrokatu ondoren atzilotuak dira bi urteren buruan. Biolentzia sortarazten duten egoerek ezagutzeko justiziaren ahalmen eza salatzen duen pelikula honek.