Agintariek Ripley ofizialaren bertsioari muzin egiten diote. Honek dioenez, kolonizatutako planeta batetan arraza ikaragarri bat bizi omen da, Alien delakoa. Haatik, aipatu koloniarekin komunikapen harremanak galtzerakoan, marine konpania batekin bidaltzen dute Ripley, kasua iker dezan. Hara iristerakoan, neskato bat besterik ez dute bizirik aurkitzen. Gainontzeko jendea desagertu egin da.